Wednesday, 27 July 2011

Status Mode : Recovery






Bersyukur aku dan sentiasa bersyukur padaMu kerana mempunyai kamu.


Ya Kamu. Siapa lagi?


Walau tak benar-benar merasa apa yang aku rasa.
Mahupun tak tau aku ada masalah dikala berjumpa.


Tetapi melihat wajah kamu, sudah cukup mengubati
Cukup memujuk, cukup menasihati.


Aku bersyukur aku digerakkan hati untuk bersama kamu semalaman
Walau hny sekadar menempel kehadiran
Walau hny sekadar menumpang dulang makan


Tetapi semangat kamu menyedarkan aku.
Mengapa aku berada disitu.
Mengapa perlu aku disitu.
Dan mengapa perlu aku berbuat sebegitu..



 Aku bersyukur kerana aku masih empunya kehadiran kamu.



 Jazakumullahu khairan kathira...



Pada mereka yang membantu, memberi kata-kata semangat, atau hny sekadar wujud dalam hidupku.



Simon 'Adam' Malik

2 comments:

pudingu-san said...

no more 'Les Misérables'?
proud to be malik
allah bersama anda

Simon 'Adam' Malik said...

ada gak la sikit-sikit tapi tak seteruk arituh.. setelah puas nanges (OMG!!)

Allah bersama kita semua.. ^^