Tuesday, 28 June 2011

Yesterday

Assalamualaikum wbt






Yesterday

Speechless
Seeing those tears
Yet some still smiling
Praying
Hoping

They took their fated step
Toward a fateful adventure
Let the heart open to the map
Guide of the truth for sure

Yesterday was a reminder
Emotions of those years
Fated path years i wonder
Changing fear to truthful cheer

My fated step had long ended
Its their time to fly
Here, begins a chapter of mine
There, just let their turn to shine




Puitis yang serba tak power tuh, adalah dedikasi kepada junior² baru yang baru sahaja fly malam semalam.
Satu benda yang aku rasa Allah nak tunjukkan aku satu benda adalah.. diorg fly exactly the same date yang saya fly tahun 2006.

Saya tak fikir pun nak pi negara keju tuh. Dah la jenis susah nak belajar language baru. Depress je. Tapi, Allah sebaik-baik perancang, Dia tidak pernah menzalimi hamba-hambaNya dan Dia sentiasa berikan yang terbaik untuk kita sebab Dia sahaja yang benar-benar mengenali kita luar dan dalam.

Serius. Kalau bukan Allah gerakkan hati ini untuk terbang juga, banyak benda yang serba mantop, cool, awesome tidak akan saya pelajari dengan mata hati.


Thank you Allah..


Simon 'Adam' Malik

p/s : Batch ke france masih lagi mengekalkan dominasi kromosom y,

3 comments:

Puding Karamel said...
This comment has been removed by the author.
Puding Karamel said...

nice
2:216
same here,kadang kita dapat sesuatu yg tak diimpikan, tetapi turns out itu yg terbaik utk kte.kalau tak nampak skrg,mgkn 10 thn lg
^^
Dia maha adil

Simon 'Adam' Malik said...

benar. tiada yang lebih tahu berbanding dengan Dia