Monday, 27 June 2011

Wedding Kami

Assalamualaikum wbt


seperti tertera lagi bersuloh cap Everedi, anda semua dijemput untuk click kat link yang saya dah super besau kan






mohon doa korg, pesanan dan nasihat korg semua untuk memudahkan proses dan menambahkan lagi keberkatan majlis, insyaAllah.




Simon 'Adam' Malik






.
.
.
.










Kenapa anda scroll sampai bawah sebelum click link tuh? Ingat saya bergurau ke apa?



.
.
.
.





hehe.. sedap juga bergurau ala-ala inche gabbana nih. Bukan apa saya saje nak share invitation card kawen kenalan rapat saya yang saya rasa sangat²²²²² chomel!


'An interactive, geeky, eco-friendly wedding invitation'


Dah kedua-duanya dari bidang IT... hahaha..

Kenapa saya sampai buat entry diorgnyer wedding padahal ada je sahabat yang kawen ahad lepas saya tak tulis? Sebab .. ada penglibatan saya dalam proses dan juga cerita yang menarik disebaliknya yang boleh menyebabkan inche gabbana yang macho-hati-keras tuh boleh menanges teresak-esak sampai menutup muka, berlari-lari bersama angin dingin dan daun kering berterbangan. (giler exagerate)

Cerita mengenai Odin @ Hasan Abu Bakar, insyaAllah saya akan kongsi selepas weekend nih, insyaAllah. Sbb gambar saya dengan dia masa darjah 4 ada kat umah. hehehe..

So minta korg para penyinggah wotog untuk mendoakan pelamin-to-be nih kesejahteraan, keberkatan, masing-masing menjadi individu muslim yang baik dan melahirkan generasi yang soleh dan solehah.


Amin..


Simon 'Adam' Malik


p/s : bukan ke berdoa untuk orang yang kita tak kenal dan orang tuh tak tau adalah satu perbuatan yang super cool?

4 comments:

safiyyah said...

Memang saya scroll sampai bawah dulu sebab curiga. Hehe.. Moga perkahwinan mereka diberkati dan diberi kebahagiaan sampai syurga. Anda bila lagi?

Anonymous said...

x-x" Silap besau la saye tak scroll sampai bawah.

heart attack lama gak.




bukak2 link, eh. nama orang lain.
pandai encik membuat kezutan sebegini.

Simon 'Adam' Malik said...

@safiyyah

amiinn...
*uhuk uhuk* er.. er.. next question plis.

Simon 'Adam' Malik said...

@anonymous

tu la, lain kali jaga jantung anda sebab inche simon suka buat kejutan melampau.