Tuesday, 19 April 2011

er.. er... saya tak lambat lagi kan?

Assalamualaikum wbt


nak tanya pendapat korg boleh? aku niat nak post sesuatu pada suatu hari yang specific, namun oleh sebab saya ketiadaan internet, saya postkannya beberapa hari kemudian. adakah saya di maafkan? buat muka chomel. tolong maafkan saya! (#^^#)


Post ini patutnya dinaikkan pada hari sabtu 16 april. tapi oleh sebab saya begitu begedil sekali untuk tidak membeli modem baru (modem lama dah sebulan kena panah petir...), maka setiap kali saya pulang ke rumah bonda (wah! umahku di klang sudah dinaik taraf!) aku pasti ketiadaan internet.


so saya pasti anda maafkan saya kan? ngehehehe...



hari sabtu yang lepas adalah hari yang sangat²²²² istimewa bagi saya. so kalau dah hari istimewa kenalah bagi yang istimewa kan? tak gitu?

so selain dari present, kenalah menggumbirakan perut sekali, ye tak? =p

satu lagi resipi rahsia saya..muahaha~! kalau anda dapat cari semua bahan, mmg saya tabik spring pakai kaki


maka terhasil lah....

yum yum~ keenakan sehingga menjilat dahi


 maka dengan rasa berbesar hati serta perut,, saya ingin meng-hoo-haa-kan keadaan dengan memberikan wish




(actually aku dah wish bonda ari sabtu.. so bukan belated kan? hehe) 





No comments: