Friday, 24 September 2010

intermisson

Assalamualaikum wbt


minggu lepas genap sebulan aku meenganggur, tapi menganggur dari mata pencari duit la.

tapi tangan, punggung mata kaki masih lagi tiada masa nk duduk² depan lappy, tekan² keyboard menulis blog nih

dan masuk hari ini sudah seminggu aku bekerja. kerja odd job aje, tapi alhamdulillah aku anggap sebagai satu peluang untuk mendekati masyarakat yg bekerja di sektor penyokong, mahupun pekerja² bukan warganegara. maka semakin sibuk aku nk duduk depan lappy.


dan ya, kini aku bisa berbahasa nusantara kerana ratio nya adalah 1 : 6 ( pekerja local : pekerja bukan local )


sekadar membuatkan blog ini aktif dengan kadar sederhana


wallahualam

2 comments:

masruddin said...

adam keje apa heeee :)

Simon Malik said...

jeng jeng

kalau mas dapat teka seblom adam upload gambar, adam blanja mas makan tahun depan insyaAllah ^^