Wednesday, 26 May 2010

period hangat - MASAF Election 2010

Assalamualaikum wbt

aku baru balik dari sortie terrain dan aku ada bnyk giler bende nk cerita


tapi satu pun tak leh lawan ngan pengalaman ygg bakal aku rasakan tahun nih dimana tahun lepas aku tak sempat merasa sebab aku berada di terrain


MASAF ELECTION 2010

personaly aku minat ngan prez die masa sesi 2009/2010. bukan apa masa aku first fly sini tahun 2006, tahun tuh juga masaf ditubuhkan. dan aku yakin semua warga france setuju ngan aku jika aku katakan yg masaf tahun nih lebih aktif dan bukan sekadar buat event sportif / makan² ajer
. all under dis one guy named hadi.

despite agak kontroversial tahun lepas, tapi hadi nih actually leader yg mantop. aku dapat bayangkan the mess yg ditinggalkan oleh board members sebelum nih dan hadi still can coop with it. mantop kot tahun nih masaf





my vote goes to you brother!



coz i know


'its worth voting for the second time!!'




wallahualam

No comments: