Sunday, 17 May 2009

A definite come back!



Assalamualaikum wbt~!

wotpog in da house! (eee geli geleman aku!). hehehe... setelah slebih sebulan aku mendiamkan diri, aku kembali menulis blogku yg serba serdehana ini. haha rindu tak ngan aku?? (weekk..)

kenapa boleh tak menulis dekat sebulan? hehe.. biasala, kerja² menulis nih ada kalanya perlu berehat utk mengumpul maklumat, mencari ilham baru, mahupun membuat kerja² yg lebih priority dari menulis blog. hehehe.. aku yg mana satu? hah; teka la ye? =p

so insyaAllah lepas nih aku akan kembali rancak menulis. alhamdulillah.. aku akan cuba mengekalkan tema penulisan wotpog seperti terdahulu. kalau ada perubahan pun insyaAllah tak banyak. tapi mungkin ada certain² tajuk akan lambat post terbaru. biar lambat, jgn sampai takde. hehehe^^


oh ye kalau nk diikiutkan, post pertama wotpog dipost sekitar awal bulan mei 08 walaupun, aku mendaftar jadi blog pada bulan januari. maka cukup setahun umor wotpog. tak salahkan dier tukar layout? sila komen ^^

p/s: imeem dah tak kasi dgr lagu secara full ka? huhu.. baru tau..


Semangat guntur tidak berkala,
Digenggam arang menjadi bara;
Penat lelahku sudah dihela,
Aku bangkit terus mengembara.




maka bermula 'buku' kedua wotpog

5 comments:

nu-hja said...

layout lawa ! suka :D
cuma.... susah skit nak baca but still lawa :)

welcome back...

Simon Malik said...

oh ye ke?
erm, sebab warna atau saiz kecik n cam cram sgt?

sudah di besokan saiz text n style. apakah masalah warna text?

nu-hja said...

erm, color font TP jgn tukar, haha.. Layout ni best sbb tak besar sgt, maka mudah sy nk baca blog awak melalui phone, haha.. XD

Simon Malik said...

oro?
baca melalui phone? iphone ka? ehehe..

nu-hja said...

oh tak, nokia je. so, layout mcm ini cepat nk upload kt phone sebab kalau bosan masa break kt college nnt, boleh sambung baca 'breeze to the south'. Tak habis lg XD