Friday, 19 December 2008

selesai sudah

salam

hari ini secara rasminya aku telah tamat peperiksaan. aku ingatkan dalam 20 hari, rupa²nya habis sehari awal. hehehe.. dapat la aku melakukan kerja² meng'update blog ku ini yg lebih dua minggu tanpa sebarang post. byk juga event² yg berlaku semasa aku tak aktif awal bulan 12..

utk hari ini cukup la sekadar memberitahu yg aku sudah menamatkan semester 3, tahun kedua di Université de Franche-comte. result bakal keluar pada awal bulan january insyaAllah. maka di kala ini aku sedang bercuti sehingga 6 january 2009.

ke mana aku cuti kali ini? hmm.. aku tidak ke mana², cuma tidak melancong kali ini. aku pun macam nk save duit n nk build up stamina n endurance membaca. (aku dah developpe penyakit baca satu jam dah tak leh fokus or tertidur dalam kuliah dgn mata terbuka n tgn masih menulis..)

selain itu, aku mcm nk postkan mana² post yg aku asyik tunda kerana tidak cukup masa n belum sempat membuat sedikit recherche. insyaAllah, post² itu bakal naik.

oh ye, aku ada alter sikit layout blog ini, harap mana² yg kurang, ditegur la ye? mcm tulisan kecik sgt ke.. lagu tak best ke..

Photobucketselamat bercuti semua!
moga anda mengisi masa dgn aktivit yg bermanfaat

wasalam

3 comments:

nu-hja said...

yay ! blog adam kini sudah kembali.
post byk2 skit, sy cuti dua bulan ni duk rumah je ;(
buatlah ttg buah-buahan kt FR ke, ahaks XD
gurau, good luck nways :)

fanramli said...

salam.

lepas ko ckp, ko alter layout blog, aku pon melihat² di sekitar blog utk cari di manakah.

mata aku melirik dari kawasan imeem, lalu sampai di rubrik 'news from malaysia'.

Wan Farid calon BN, kuala terengganu

aku terbeliak. hah? songkok calon bn ke?

HAHA. *guling*
nama & tempat da serupa. org lain rupanya.

selamat berhibernasi!
aku ada rentrée yg mencabar! hulaa.

Simon Malik said...

kpd hajar:

buah FR? lorgh, buah msia belum khatam lagi.. hehe.. cuti yg agak pack dgn tugas2 tidak rasmi kali ni, tp masih berkesempatan ke colmar baru2 nih XD

kpd fan:

haha, kesian giler songkok, kalu die tau nih, mesti dier gelak. dier kat turkey nih

hibernasi? tak kot, more to melangkah dan menjangkau apa2 yg patut. aku gi colmar itu hari, masak n bakar kek utk diorg. balik nk selesaikan tugasan2 yg diberi.

sem 4 aku pon pack gak ( tapi kami cuti awal~ hehe)