Wednesday, 26 November 2008

Anakmu Cucumu

salam


aku nk letak lagu lama dr Pak Pandir. aku tak rasa yg korg kenal artis nih sbb dia mmg dah lama tak keluar album. kalau korg pernah dgr lagu 'Yang Remeh-temeh', itu lah artisnya XD



lagu yg nk letak ni, ada la sikit tema dapat anak. ngehehe.. Photobucket al-maklum la, baru dapat anak pertama n cucu pertama in da family. saja nk usik abg aku.. (hehe.. jgn marah..). mgkn bagi telinga yg dah biasa dgr music modern janggal sikit dgr lagu ni, tapi apa pun, hayati lirik and ambil pengajaran.. XD

semoga kau dilindungi Allah dari kejahatan dunia sepanjang hidupmu dan melaksanakan tujuan hidupmu apabila kau mampu kelak, wahai Adreana Nur Sarah.. amin.. (20 nov 08)

(the new family member,alhamdulillah.. i'm officially a 'pak cik'!)

3 comments:

Niealex said...

tak de kelas ke adam? rajin ha mem-blog. cuti kah?

Fatehah said...

waa, ko dah jdi pk ck ah..tahniah2..blik cuti ni sonok ar ko...hehe

Simon Malik said...

ada je kelas niea-san.. bhn utk dipost tahu dimana nk cari, maka cepat la naik post XD

merci².. seronok la kot, hehe.. ank buah pertama. tak tau leh jadi pk ck yg baek atau tidak.. XD