Monday, 7 July 2008

Eye of Msia




salam

aku patutnyer tulis pasal langkawi, tp aku nk buat a short report bout eye of msia.

aku gi kat tempat nih ari selaser lepas ngan Al n Hans. maser arituh, aku baru balik dr ipoh, megambil keta apak aku sbb akak aku nk pinjam buat gi keje.

aku takde l plan nk gi tempat nih awalnyer, tp alang2 dah dekat ngan restoran Nelayan titwangsa, aku gi je la lepas mkn dinner

sblom aku citer ngan lebey lanjut, mkn di restoran nelayan itu berharga RM25 sorg utk buffet steamboat. takde la byk choice, yg byk aderlah bende2 yg dah msak cam nasi minyak, ayam masak merah etc etc. kalu nk air, kne order. dessert takde choice gak.

kalu kat ipoh, ader satu tmpt mkn namer MP ke MB la, harga mkn bufftet RM24.80 tp byk giler choice dier. air, dessert, ais krim include dlm buffet tuh. so mmg ler tersgt puas hati mkn disituh

sambung citer... aku abis mkn dlm 1030 pm cam tuh. so kne kejar last ride eye of msia. best gak naik mlm, byk lights, takde org n beratur. harga yg perlu dibayar adalah RM15 sorg, n dapat la pusing dlm 4 kali round. round pertama korg sure excited la, dah masuk round 3 korg dah start buhsan. hehehe..


(bersama Hanis, utk mengelakkan gender confusion kitrg pggl dier Hans)

aku tak brapa pasti dier pny jumlah capsule tuh, tp aper yg aku tau, leh muat 6 org. utk saper2 yg suker amik gamba, gi time cuaca cerah n tak berjerebu, leh amik gambo KL klu nk.kalu tak silap aku, dier nk tukar lokasi bende nih. ke melaka kot nnti. so maner2 yg duk dedekat KL, gi la tmpt nih kalu lom pegi n nk meraser.



wasalam

1 comment:

Niealex said...

baru je nak mention.
hanis?
haha..